پخش زنده همایش ها و نشست ها

تاريخ:سوم تير 1396 ساعت 15:18   |   کد : 36   |   مشاهده: 2142

نشست های همایش خود را بر روی سایت همایش بصورت آنلاین پخش نمایید

 

معرفی سرویس پخش زنده اینترنتی همایش

بسیاری از همایشها، به دلیل محدودیتهای مکانی و زمانی، قادر نیستند که پذیرای تمامی مخاطبان خود باشند، اما تمایل دارند که مخاطب هایی که نتوانسته اند در همایش شرکت نمایند، در جریان برگزاری همایش آنها قرار گیرند. بدین منظور پخش زمده همایش، ابزاری است مناسب برای مدیران همایش تا نسبت به گسترش تعداد مخاطب های همایش خود اقدام نمایند و از طرفی امکان دسترسی به مطالب ارایه شده در همایش خود را برای تعداد بیشتری از مخاطبین و رسانه ها فراهم نمایند.

 

در سرویس پخش زنده اینترنتی، با دریافت خروجی صدا و تصویر از سمعی بصری سالن همایش، صدا و تصویر بصور encode شده به سمت سرور پخش زنده ما ارسل میگردد و تنظیمات لازم جهت آماده سازی پخش زنده بر اساس کیفیت مورد توافق بر روی آن صورت میپذیرد.

برای نمایش پخش زنده بر روی وب سایت همایش، کد های HTML برای قرار گیری بر روی وب سایت همایش، در اختیار شما قرار خواهد گرفت و کاربرانی که به سایت شما مراجعه مینمایند، قادر خواهند بود تا تصاویر زنده همایش را مشاهد ه نمایند.

با استفاده از این روش، با توجه به پهنای باند زیاد مورد نیاز جهت پخش زنده، تمام پهنای باند توسط سرور های Streamer ما تامین شده و هیچ ترافیک اضافه ای متوجه سایت همایش نخواهد شد.

 

http://negarcms.ir/News/1/36
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

نگار