خدمات هاستینگ

تاريخ:سی و يکم خرداد 1396 ساعت 17:11   |   کد : 5   |   مشاهده: 7744

مرکز داده آتنا از سال 1389 بصورت خصوصی در داخل کشور شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر بر بستر اینترنت و اینترانت به ارایه خدمات مرکز داده (IDC) میپردازد. خدمات ارایه شده بر اساس نیاز کاربران درحال گسترش بوده و ارایه انواع سرویس های مرکز داده به کاربران داخل کشور ارایه میگردد.

درباره ما "مرکز داده های آتنا" با هدف ارایه سرویس های وب، با امکانات پیشرو به وب سایتهای اینترنی فعالیت مینماید. مرکز داده آتنا، در سال 1389 توسط تیم فنی شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز راه اندازی گشته و با هدف ارایه خدمات میزبانی در داخل کشور، با اتصال به شبکه فیبر نوری کشور و تهیه لینکهای رادیویی پشتیبان، در حال ارایه خدمات به کاربران میباشد. این مرکز داده از ابتدای فعالیت خود بصورت کاملا خصوصی فعالیت نموده و با ارایه خدمات تجاری به کاربران، در حال گسترش خدمات خود میباشد. جلب رضایت مشتریان، ارائه امکانات مورد نیاز طراحان و وب سایتهای اینترنتی و فراهم نمودن آخرین تکنولوژی های وب، سرلوحه ما در "آتنا هاست" میباشد.

ما بر آنیم تا با فرآهم آوردن بستری قوی، به ارایه خدمات اینترنتی بپردازیم و بتوانیم خدمات IDC را بطور کامل و با کیفیتی ممتاز ارائه نماییم. در حال حاضر ارائه خدمات سرور اختصاصی (Dedicated Server)، سرور مجازی(VPS)، میزبانی سرور(Co-Location)، میزبانی وب (Web Hosting) و ثبت دامنه در "مرکز داده آتنا" بصور کامل راه اندازی شده و در حال توسعه میباشد و در گام بعدی، به ارایه سرویسهای میزبانی شده مانند CRM، EXCHANGE، SharePoint خواهیم پرداخت تا کاربران بتوانند با هزینه ای مناسب، از سرویسی با کیفیت و همیشه در دسترس برخوردار گردند. مرکز داده های آتنا (نوآوران فنآوری اطلاعات امروز)، هم اکنون عضو شورای عالی انفورماتیک و نیز نظام صنفی رایانه ای استان تهران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ما، میتوانید از طریق ایمیل، تلفن و یا مراجعه حضوری تماس بگیرید. اطلاعات تماس با ما در این صفحه وجود دارد.

 

http://negarcms.ir/News/1/5
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

نگار