هاست وردپرس

تاريخ:يازدهم اسفند 1399 ساعت 15:38   |   کد : 53   |   مشاهده: 5157
خرید هاست وردپرس هاست داخل ایران Web Hosting میزبانی وب (وب هاستینگ - Web Hosting) سایتهای اینترنتی که نیازمند سرویس پایدار و دارای امکانات مدیریتی و برنامه نویسی است، یکی از خدمات ما در "آتنا هاست"، هاست اشتراکی ما بر اساس سیستم عامل Windows Server 2012 R2 و لینوکس CentOS میباشد.
بر روی هاست های ویندوز امکان پشتیبانی از برنامه های نوشته شده در محیط دات نت و همچنین زبان های متن باز همچون PHP را دارا است، با توجه به نصب نسخه های مخصوص سیستم عامل ویندوز از این زبان ها و همچنین بانک اطلاعاتی My SQL برنامه نویسانی که تا کنون قادر بودند برنامه های خود را تنها بر روی سرور های خانواده لینوکس اجرا نمایند، میتوانند از سرورهای تحت ویندوز نیز با قدرت بیشتری استفاده نمایند. برنامه های مدیریت محتوی متن باز همچون جوملا (Joomla)، ورد پرس (wordpress) دروپال (drupal) دات.نت نیوک (dotnetnuke) و .... به سادگی بر روی سرورهای ما قابل نصب و راه اندازی هستند.
بر روی سرور های لینوکس نیز امکان استفاده از امکانات این سیستم عامل قدرتمند را برای وب سایت خود خواهید داشت. کنترل مورد استفاده بر روی سرور های لینوکس دایرکت ادمین (DirectAdmin) میباشد.

http://negarcms.ir/News//53
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

نگار