طراحی سایت

تاريخ:سی و يکم خرداد 1396 ساعت 17:13   |   کد : 8   |   مشاهده: 24056

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک سایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت مناسب است. در صورتیکه طراحی وب سایت شما با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو طراحی شود شانس شما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو بالا می‌رود.

طراحی سایت

قبل از آغاز به کار طراحی سایت، لازم است اصول و تکنیک های مرتبط با موتورهای جستجو و دانش روز افزون افزایش ترافیک سایت (سئو)، در دستور کار قرار گیرد. برای شرکت طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات امروز بسیار مهم است که ضمن شناسایی رفتار رقبای تجاری مشتریان خود، در قالب آنالیز کلمات کلیدی مرتبط با تجارت آن ها، این امکان را فراهم نماید که در فرآیند طراحی وب سایت، مشتریان نوآوران فناوری اطلاعات بیشترین امکان را در زمینه تسلط بر صفحات اینترنت با توجه به محدوده کلمات کلیدی در اختیار داشته باشند.

چرا طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات امروز?

شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد یک فرآیند طراحی وب سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه ساخت و راه اندازی سایت، برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید. جلب نظر حداکثری مشتریان شرکت کاسپید نسبت به خدمات ما و جلب نظر حداکثری مشتریان ما به برند مورد نظر، از اهداف اصلی نوآوران فناوری اطلاعات است.

مراحل طراحی سایت در نوآوران فناوری اطلاعات

در فرآیند مشاوره، همان ابتدا توضیح داده می شود که داشتن یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای تا چه اندازه می تواند به جلوه بیرونی و وجهه عمومی یک کسب و کار خلل وارد نماید.

در فرآیند مشاوره، کارکنان و متخصصین شرکت طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات به مراجعین توضیح میدهند که وب سایت هر برندی به منزله شناسنامه و هویت بصری و درونی یک برند و شرکت است و بسته به نیاز و انتظاراتی که مشتری دارد، بهترین پیشنهادها و راه حل های ممکن به وی ارائه می شود.

در نوآوران فناوری اطلاعات امروز، پروسه انجام کار از یک نظم و الگوی از پیش تعیین شده پیروی می کند. به این ترتیب که کلیه امور مربوط به طراحی سایت از برگزاری جلسات اولیه گرفته تا طراحی و نهایی کردن صفحات، از نظر گرافیک و کارآمدی و سپس ورود به مرحله بهره برداری و پشتیبانی از سایت، همگی توسط نیروهای متخصص انجام می شود. گروه های کاری شرکت طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات، ضمن دریافت ایده های ذهنی مشتریان، پس از طی یک فرآیند روشمند کاری، آن را قالب بهترین سایت اینترنتی ممکن (به فراخور حال هر یک مشتریان)، عملیاتی می کند.

در این مسیر مسائل حرفه ای همچون حفاظت از اطلاعات مشتریان، امنیت وب سایت و حفظ داده های ارزشمند مشتریان در سرلوحه کار همکاران ما در شرکت طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات است. ضمن اینکه در تمام طول راه، ما، همکار و پشتیبان شما باقی خواهیم ماند.

مراحل طراحی سایت نوآوران فناوری اطلاعات امروز

نوآوران فناوری اطلاعات امروز کلیه پروژه‌های طراحی سایت خود را در فازهای اصلی زیر پیاده سازی می‌نماید:

امکان سنجی نیاز مخاطبان وب سایت و بررسی رقبای داخلی و خارجی

درآوردن نقشه سایت یا لایوت اولیه از امکانات سایت

طراحی قالب گرافیکی سایت

تهیه لایوت برای صفحات داخلی و شبیه سازی آن با استفاده از نرم افزار

طراحی گرافیکی کلیه زیر صفحات اصلی سایت

HTML صفحات سایت بر اساس آخرین متدهای روز

تحلیل و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی

برنامه نویسی اختصاصی سایت بر اساس نیاز مشتری

آزمایش وب سایت و رفع باگ ها و نقایص احتمالی

بارگزاری نسخه آزمایشی وب سایت تا تایید مشتری

نصب پکیج های آماری، نصب نقشه سایت XML، نصب Robot

آنالیز کلمات کلیدی

بررسی آمارها پس از بارگزاری، جهت رسیدن به بهترین نتیجه

پشتیبانی وب سایت در دوره گارانتی

http://negarcms.ir/News//8
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

نگار